Vállalkozóként és keresztényként,

hogyan lehet úgy boldogulni, értéket teremteni,

hogy közben növeled az elkötelezett, minőségi

és hűséges ügyfeleid számát?

Ezt a kérdést járjuk körbe a szeptember 18-án induló

Keresztény, Értékorientált, Szegedi (KÉSZ) Vállalkozói Körben.

Ez egy 6 alkalomból álló, INGYENES képzés és tapasztalatcsere

max. 25 keresztény értékrendű vállalkozónak.

Időtartam, helyszín

  • Szeptember 18-tól november 27-ig,
    6 alkalom
  • Kéthetente szerdán, 15:30-17:30 között
  • Az újszegedi plébánián

Kiket várunk?

  • Szegedi, illetve akár Csongrád-Csanád megyei vállalkozókat (pl. ügyvéd, fodrász, egyéni vállalkozó, fogorvos, kereskedő, szolgáltató, őstermelő, gyártó vállalkozás, büfét üzemeltető, termelő cég, építőipari vállalat, stb.)
  • Cégek középvezetőit,
  • Marketinghez, kommunikációhoz, értékesítéshez kapcsolódó vezetőket

A Vállalkozói Kör szervezője

Vereb István ügyféltörődés-kutató és stratégia. 2006 óta elkötelezetten kutatja az üzleti kapcsolatok, az együttműködések, az ügyféltörődés hazai gyakorlatait, jó példáit.

Egyúttal akolitusként is szolgál az újszegedi plébánián, valamint kézben tartja a plébánia online kommunikációját.

 

A Vállalkozói Kör témái:

1. alkalom: Ráhangoló, ismerkedés

  • Mit jelent keresztény, értékorientált vállalkozónak lenni?

2. alkalom: A vállalkozás emberi tényezői:

  • Önismeret, célok
  • Nyitottság,
  • Empátia
  • Kapcsolatteremtés

3. alkalom: Az értékteremtés

  • Mi az érték neked és mi az ügyfelednek?
  • Milyen egy jó értékajánlat?
  • Hozzáadott érték, innováció

4. alkalom: Hitelesség, bizalom

  • Hogyan építsünk bizalmat?
  • Hogyan legyünk hitelesek?
  • és mindezeket hogyan kommunikáljuk?

5. alkalom: Mit jelent a törődés egy ügyfélút során?

  • Hogyan lesz az érdeklődőből hűséges ügyfél, aki tovább is ajánl bennünket?

6. alkalom: Az együttműködések szerepe a fejlesztésekben

  • Milyen jövőről álmodsz?
  • Az automatizálás, a mesterséges intelligencia az ügyféltörődésben
  • Az együttműködések ereje, pénzügyi haszna
  • Együttműködések kialakítása 6 lépésben